KÜÇÜK BİR DOKUNUŞ HERŞEYİ DEĞİŞTİREBİLİR

Akupunktur günümüzde kilo probleminden bel-boyun ağrısına, kulak çınlamasından baş ağrısına, uyku bozukluğundan nikotin bağımlılığına kadar birçoğumuzun yaşam kalitesini olumsuz etkileyen sağlık problemlerinin çözümünde en etkili yöntemlerden biri olarak kabul görmektedir.

Alanında Uzman doktorlarımız yaşadığınız sağlık problemleri doğrultusunda tespit edilen patolojik noktalara yapılacak olan özel iğne uygulamaları ile sağlınıza kavuşmanıza yardımcı olmayı amaçlamaktadır.

Akupunkturun Etki Alanları

• Akupunktur; öncelikle  organ fonksiyon bozukluğuyla ortaya çıkan hastalıkların tedavisinde kullanılır.

• Akupunktur; kişinin  strese karşı dayanıklılığını arttırır, hastalıklara karşı vücudun direnç mekanizmalarını güçlendirir.

• Akupunktur; iç organlarımızın fonksiyonlarını ve hormonal sistemin çalışmasını denetler ve düzenler.

• Akupunktur; sedatif etki oluşturur, hastanın kendini daha sakin ve huzurlu hissetmesini sağlar.

• Akupunktur; endorfin denen ve insan beyninin belli bölgelerinde salgılanan morfin benzeri ağrı kesicilerin salgılanmasını sağlar. Bu etkisi nedeni ile akut ve kronik ağrılarda etkili bir tedavi yöntemidir.

• Akupunktur; kas gevşetici etkisi ile özellikle boyun, sırt ve bel kaslarında künt travma, terliyken hava akımına maruz kalma sonucu veya stresle ortaya çıkan kas gerginliği ve kas tutulmalarının kronikleşmeden rahatlamasını sağlar.

• Akupunktur; alerji mekanizmalarını düzenler ve alerjik reaksiyonların (alerjik burun akıntısı, burun tıkanıklığı, ürtiker vb. gibi)  kısa sürede iyileşmesine katkıda bulunur.

• Akupunktur; açlık duygusunu regüle eder. Bu etkisi obezite(zayıflama) tedavisindeki yerini öne çıkarır.

• Akupunktur;  yoksunluk sendromunu tedavi ederek hastaların sigara, yeme v.s bağımlılığından kurtulmalarını sağlar.