Servis İmkanı

Kliniğimize Başvuran Tüm Hastalarımız Adrese Bağlı Servislerimizden Yararlanabilir

EMG Ünitemiz Hizmetinizdedir

Sinir Sıkışması, Fıtıklar, Uyuşma ve Yanma, Kas Hastalıklarının İncelenmesi

Enerji Tıp Merkezi Fizik Tedavi Rehabilitasyon

Tıp Merkezimiz Sağlık Bakanlığı Ruhsatlı ve Onaylıdır. SGK Anlaşmamız Vardır

Kurumsal

Enerji Tıp Merkezi ve Fizik Tedavi

2007 yılından itibaren faaliyetine başlayan Özel Enerji Tıp Merkezi Fizik Tedavi  ve Rehabilitasyon , Balgat mah. Ziyabey cad. No:34 Balgat Çankaya Ankara adresinde faaliyetine devam etmektedir.

Uzman doktorları, deneyimli fizyoterapistleri ve güler yüzlü personeli ile sağlık hizmetlerini güvenilir biçimde sağlamayı ilke edinmiş olan Enerji Tıp Merkezi, modern tıbbi cihazları ile de Dünyadaki ileri teknoloji tedavi alternatiflerinin çoğunu profesyonel ekibi ile gerçekleştirmektedir.

• Parkinson
  • İnme ve Felç
  • MS Hastalığı
  • Serebral Palsi
  • Fizik Tedavi
  • Manuel Terapi
  • Kişiye Özel Uygulamalar
Tedavilerimiz

Uzman Doktor ve Fizyoterapistler

Image

Felç (inme) , beyinde damar tıkanması yada kanaması sonucu vücudun bir yarından oluşan kuvvetsizlik durumudur.

Image

Lenfödem, lenfatik sistemdeki bozukluktan dolayı hücreler arası sıvıda meydana gelen artış olarak tanımlanıyor.

Image

Parkinson hastalığı beyinde dopamin üreten hücrelerin ölmesi nedeniyle meydana gelen bir sinir sistemi rahatsızlığıdır. .

Image

Ortopedik rehabilitasyon, özelleşmiş bir alt birim olarak fizik tedavi ve rehabilitasyon kapsamında yer alan uygulamalar bütünüdür.

Image

Nörolojik hastalıklar kişilerde kalıcı hasara ve ilerleyen kas-iskelet problemlerine yol açmaktadır.

Image

Doğum sırasında çocuğun beyninin bir süre oksijensiz kalmasına bağlı olarak beyin hasarı sonucunda ortaya çıkan bir rahatsızlıktır.

Size Özel Tedaviler, Enerji Tıp Merkezinde. SGK Anlaşmamız Vardır

Konuşmayı başlat
Merhaba; Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?